blev inte riktigt som planerat..

hade ju tänkt att jag skulle blogga under semestern.. men våran dator strulade och det fanns inte så många ställen som hade internettillgång...
hur som..
semestern var perfekt.. trots svärpäronen.. hahah... vi hade jätteroligt..
men semestern brukar ju orsaka vissa saker..... ett ex antal extrakilon att dra på på grund av för lite rörelse och för mycket god mat och tilltugg.. och man blir ju för fan bag in box alkis.. hahah det första man gjorde när man hade fällt ner stödbenen och gjort klar var att klunka i sig första glaset... nästan två bag in box gick åt på två veckor... och ett flak öl och några till vinflaskor som inhandlades under tiden...

när vi kom hem så hade vi inget internet hemma heller.. och det tog nästan tre veckor innan dom fixade det.. suck... ska byta leverantör det är en sak som är säker....

men men...

nu ska jag gå och lägga mig... trött som få... ska slänga åt katterna lite mat bara så jag får sova ifred i natt..
tomt i sängen dock.. peter är iväg och vandrar med några kompisar utanför östersund nånstans.. åkte igår morse och kommer hem onsd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0