slår på stort idag :)

Har mer att skriva tydligen. Lilleman har inte vaknat än så jag skriver några ord till :)
Hade premiärutefika idag med grannarna. Solen strålade och det blåste knappt nåt alls så vi släpade fram utemöbler och satt ute en stund. Blev skitkallt dock så fort solen gick ner men mysigt var det och det verkar ju som om våren är på väg. Ja ja jag vet!!!! varje gång man säger att nu jäklar är det vår.. så nog fan kommer det snö en gång till.. men jag kan väl få vara lite positiv för en gångs skull... haha.. inte min starka sida annars har jag hört. P brukar säga åt mig att jag är en pessimist... men det är jag inte... jag är realist.. stor skillnad.
började få upp katternas bur på balkongen också.. tror att dom visste att nåt var på gång för alla tre satt i fönstret och stirrade ut på vad vi höll på med :)  stackarna har inte fått vara ut i den sen i somras när dom målade om huset... sen var det försenad takomläggning och sen blev det inte av helt enkelt eftersom vintern kom. men nu ska dom få komma ut igen. :) ska bli skönt att kunna ha lite öppet och dom kan springa in och ut bäst dom vill.
Klart det bästa alternativet när man inte kan ha dom som utekatter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0