Vi har blivit med Knaus :)

Ja det blev en "ny" vagn till slut.. en knaus av allt... nåja.. hittade den på blocket och den var jättefin på insidan.. nya dynor.. hyffsat nytt tält, besiktad utan anmärkning, nytt drag, och fukttestad UTAN ANMÄRKNING!!! och vi har papper på det... tjoho.. det som är synd är ju att dom är hiskeligt fula på utsidan... men skitsamma.. vi har putsat lite på den nu idag och insett att vi kan få den tråkigt gula plasten viiiiit igen... AUTOSOL IS THE SHIT :)... funderar på att beställa stripes också så vi får bort dom fula gula och bruna ränderna. ska kolla lite hur det funkar med den bubbliga plåten. Hur som.. insidan är superfin och jättebra planerad. våningssäng bak med nya madrasser, dinett som är bäddbar så man utan problem kan sova två vuxna. stor fin sittgrupp... och massor med bra lösningar på förvaring. :) tyckte nog att den var lite mörk men vi var iväg idag och köpte lite grejer till den.. mattor bland annat och så tog vi bort dom fula nätgardinerna som satt för och vips så var det faktiskt ljust där inne ;) ska byta ut lite lampor också så småningom. köpte lite ljusdiodlister som vi funderar på att sätta upp... får se hur det blir :p... ska väl erkänna att jag inte var så jätteintresserad när vi var och kollade med Peter verkade så nöjd så jag tänkte att utsidan kan jag väl leva med... men nu känner jag faktiskt att det är roligt igen och ser fram emot premiären.... "Man ska ha husvagn, det har jag sett att alla har"

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hör och häpna men mamma o Lasse har också skaffat husvagn... xD haha, hon som sa att hon aldrig kunde tänka sig det... nu är hon fast... det som gör det ännu roligare är att hon har förlovat sig, dem bor i villa, har vovve och har skaffat volvo... Det är ju verkligen öppet mål...

2012-08-19 @ 23:59:01
URL: http://lifeasiknowit-peerniee.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0