första bloggen... snart avfärd

jahapp.. börjar denna blogg med att vara hur coollugn som helst...
vi ska åka på husvagnssemester i morgon.. vi är inte färdigpackade eller någonting... har rätt mycket att göra och jag.... är förvånansvärt lugn. brukar ha resfeber tre månader innan man ska nånstans men nu är jag lugn.
min stackars sambo undrar väl när det ska explodera haha.
vi ska åka i morgon och första stoppet blir orsa camping. svärmor och svärfar kommer några timmar senare med husbilen och sen får vi se hur det blir.
uppåt norrland ska vi.. ni anar inte hur många frågor och förvånade miner man har fått när man berättar att man ska upp till myggeländet och dessutom med svärpäronen.. hahahha
men jag tror och vet att det kommer bli kanon.
ska försöka uppdatera här när vi har tillgång till internet, vilket faktiskt finns på de flesta ställena.
har ingen riktig plan om vad jag ska skriva nu men det blir väl lättare sen när man har nåt att berätta från semestern.. :)

ska packa klart lite kläder och flytta vattenslangen och vattna vidare på allt jag är rädd om i trädgården.. får se hur mycket som har överlevt när jag kommer hem. :) förhoppningsvis har jag ett växthus fullt av gurka och tomater och ett överfyllt potatisland med massa goda färska knölar att äta... mmmmm mumma... hahahha

får se om jag skriver nåt mer här idag annars blir det nog uppdatering i morgon...
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0