första tanden :)

min lilla son har fått sin första tand idag :) vi har misstänkt att det har varit på gång för han hade varit väldigt dregglig ett tag och helt manisk med att gnaga på allt.. och då menar jag allt :) han var pigg och glad när han vaknade i morse men efter en timme typ var han asgrinig... han var bara nöjd i mitt knä och det är inte likt honom. efter ett bra tag så tänkte jag att jag provar lägga honom så han får sova... då var han nöjd.. gick ut i köket och skulle fixa lite välling åt honom och helt plötsligt började han gallskrika.. jag gick in och det första jag såg var en blodfläck på lakanet... man blev ju inte alls rädd.. hahaha... han hade lite på underläppen också och då kopplade det.. tittade och kände efter och nog hade den tittat fram allt..haha.. han gnuggade som en tok med nappen så det hade väl spruckit av trycket till slut :) våran stora kille <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0