länge sen nu

Japp.. hittade tillbaka hit. får se hur länge det varar haha.
Var ju inte direkt igår som jag skrev nåt sist och mycket har hänt måste jag säga. Det absolut största är att jag har blivit mamma. Den 22 oktober förra året föddes världens finaste lilla kille och jag älskar honom mer än jag trodde var möjligt. Helt sjukt att man kan känna så mycket för en så liten samma sekund som man ser honom första gången. Känslan är helt obeskrivlig. Total lycka på en gång.
Nåt annat fast inte lika stort är att vi förlovade oss på midsommarafton 2010 vilket också råkade vara min sambos 30-årsdag. :) Vi åkte ut med båten och vaknade upp i vår favoritvik och där gjorde vi det. Har by the way köpt ny båt också,.,. haha nämnde jag att det har hänt en del sen sist ;9
ska bli moster snart också haha hur kul som helst :) blir svårt dock att bräcka syrran i bästamosteregenskaper för hon är fan grym. Anton bara älskar sin moster :)
ska väl hålla mig kort just nu för jag hör att det prasslar inne i hans säng så jag tror han är på g att vakna... men nu ska jag skärpa mig. nåt litet kan jag ju skriva varje dag... sen om det inte blir så spännande det är ju en annan sak. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0